wtorek, 21 czerwca 2016

Piknik Nauczycieli Przedszkola



Pomysł na Piknik Nauczycieli Przedszkola narodził się podczas 11 Forum Bliżej Przedszkola. Podczas drugiego dnia kiedy obserwowałam z radością jak wiele kreatywnych nauczycieli jest w jednym miejscu, pomyślałam, że warto spróbować i zorganizować coś w swoim mieście.


Po powrocie dopytałam czy mogłabym zorganizować taką imprezę na terenie swojej placówki. Kiedy otrzymałam zgodę, zaczęłam planować.
Przy planowaniu brałam pod uwagę:
*termin
*lokalizację
*czas trwania
*ilość osób 

Utworzyłam wydarzenie na facebooku, jednak aby stać się uczestnikiem pikniku należało zapisać się mailowo. W ciągu 24 godzin miałam połowę uczestników (max miało ich być 50). Piknik był całkowicie darmowy. W programie było wiele atrakcji takich jak tańce, pląsy, zabawy po angielsku, spotkanie z muzyką klasyczną oraz zajęcia prowadzone metodą     W. Sherborn. Oprócz tego uczestnicy brali udział w pokaz edukacyjnych takich jak sensoplastyka, inspiracje plastyczne          i kolorowe dźwięki.







Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy wpierali mój projekt! 













    






















 





Dziękuję również moim koleżankom, bez których ten piknik by się nie udał Angelice Hetmańczyk, Małgosi Robaczyk, Aldonie Siejak, Marcie Bień, Marcie Nowaczewskiej oraz pani Jolancie Glabus.
Już w mojej głowie rodzi się pomysł na kolejny piknik! :)





1 komentarz: