środa, 6 stycznia 2016

szukacie inspiracji? Polecane szkolenia część pierwsza

Centrum Edukacji Artystycznej Muzylek Moni :)

Kochani dwa lata temu poznałam dziewczynę, która opowiedziała mi o fantastycznej atmosferze, która towarzyszy nauczycielką przedszkola podczas Forum Bliżej Przedszkola. Akurat byłam po zmianie miejsca pracy z prywatnej placówki przeniosłam się do państwowej - szukałam inspiracji. Zapisałam się. I pojechałam. Bardzo chciałam poznać coś nowego, przeżyć "odrodzenie pasji". 9 Forum - 3 dni rozmów, zabawy.




Na Forum uczestniczyłam pierwszy raz w warsztatach, które dały mi wiele pomysłów do pracy z dziećmi. Były to warsztaty Moniki Kluzy i Gabi Mrozickiej. W tej chwili moim zdaniem jest to najciekawsza oferta dla nauczycieli, którzy szukają inspiracji. Monika prowadzi warsztat muzyczny, a Gabi plastyczny. 
Warsztaty przygotowane są pod kątem pór roku, ale przez firmę Centrum Edukacji Artystycznej Muzylek Moni realizowane są duże projekty MARATON ARTYSTYCZNY. 



Podaje kilka linków:

https://web.facebook.com/MuzylekMoni/

http://maratonartystyczny.wix.com/maratonartystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz