wtorek, 2 lutego 2016

Święto Nauczycieli Przedszkola



Święto Nauczycieli Przedszkola, Nauczycieli, którzy chcą przemieniać świat :)
FORUM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO organizowanego przez wydawnictwo Bliżej Przedszkola. 
2 lata temu pojechałam po raz pierwszy, namówiła mnie koleżanka. Spakowałam walizkę, wsiadłam w pociąg i pojechałam. Bez konkretnych oczekiwań... Chciałam zrobić sobie edukacyjne  wakacje. 
Szczerze mówiąc myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy. Szkole się już od dawna... byłam jeszcze na studiach.
 Po pierwszym dniu nie mogłam wyjść z podziwu dla organizatorów, pełna pozytywnych emocji, fantastycznych pomysłów chciałam więcej. Pomyślałam, że to idealne miejsce na to, aby nabrać nowej energii do pracy. Obiecałam sobie, że za rok też pojadę. I tak było. W tym roku również się wybieram :) a Ty???


Forum to przede wszystkim fantastyczna przygoda, 3 dni które dają energię do pracy na kolejne miesiące. 3 dni dzięki którym jeszcze lepiej można poznać siebie - nauczycielkę przedszkola, wzbogacić swoją nauczycielską duszę o nowe emocje, nową wrażliwość, nowe przemyślenia i nową wiedzę!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz