środa, 10 lutego 2016

FUNNY BUNNY :)


  Lubicie gadżety? ja uwielbiam, jestem Nauczycielką Przedszkola     i mam coś z dziecka. :)Lubię kolorowe, nietypowe przedmioty, które można zaliczyć funkcjonalnych! Dziś chciałabym wam przedstawić Funny Bunny Bag :) 



co to jest? kto to wymyślił? dlaczego jest fajne? domyślam się, że zadajecie sobie takie pytania za każdym razem gdy poznajecie coś nowego. "Funny Bunny Bag, to wesoły królik jest, funny bunny bag schowaj w nim co chcesz" (fragment piosenki z kosmicznego maratonu artystycznego, słowa Monika Kluza, muzyka Mateusz Kluza). 

Funny Bunny Bag to produkt dla małych i dużych! funkcjonalność ich jest niesamowita, to my - ich użytkownicy wymyślamy dla nich przeznaczenie. Dostępne są w różnych rozmiarach, kolorach zarówno bardziej dla dziewczyn jak i chłopaków.



Idealnie nadają się dla przedszkolaków, są łatwe w utrzymaniu       i pakowne. Taki "przyjaciel" w szatni do przechowywaniu skarbów znalezionych na spacerze... kto by takiego nie chciał :) żałuję, że kiedy ja byłam dzieckiem nikt takich pięknych króliczków nie wymyślił. 

ta wielkość królików świetnie sprawdza się w domu, możemy w nich przechowywać mniejsze pluszaki, klocki. Bardzo ładnie wyglądają i nie mamy bałaganu w pokoju naszego malucha:)



Małe dziewczynki lubią być modne:) mniejsza wersja Funny Bunny Bag idealnie sprawdza się jako plecak, w którym małe królewny mogą przenosić swoje ulubione lalki, pluszaki. Ich uroczy wygląd mówi sam za siebie :)

no cóż, teraz coś dla Nauczycielki Przedszkola, w jaki sposób może być nam przydatny? Ja osobiście zamawiając dwóch wspaniałych od razu przeznaczyłam mniejszego jako etui do telefonu, a większego jako kosmetyczkę :)




Serdecznie polecam bogatą ofertę Funny Bunny Bag: 

https://web.facebook.com/funnybunnybag/?fref=ts

Podsumowując: szeroko pojęta funkcjonalność dzięki różnym rozmiarom, przystępna cena, łatwe do utrzymania! kochani serdecznie polecam zarówno do własnego użytku jak również idealny pomysł na prezent, nie tylko dla maluchów, ale również dla dorosłych :)

Koniecznie zajrzyj do Funny Bunny Bag :)

 http://www.funnybunnybag.com/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz